Veelgestelde vragen

Bestellen

Welke betaalmethoden heeft BLAINE?

Bij BLAINE kun je met de volgende methoden betalen:

  • IDeal
  • Creditcard

Ik heb een bestelling geplaatst maar er is een kortingsactie, kan dit worden verrekend?

Wij kondigen onze kortingsacties altijd van tevoren aan via onze social mediakanalen. Het is helaas niet mogelijk om kortingen achteraf toe te passen, omdat de voorraad tijdens acties vaak anders is dan op het moment van je oorspronkelijke bestelling.

Je mag natuurlijk altijd je bestelling retourneren en bestellen met de desbetreffende korting.

Ik heb een artikel in de sale besteld, maar zie dat de korting inmiddels is verhoogd. Is het mogelijk om het verschil nog te verrekenen?

Wanneer een lopende sale wordt aangepast en de korting verhoogd wordt, kunnen we deze helaas niet met terugwerkende kracht toepassen. Dit komt doordat de beschikbare maten en voorraden tijdens de actie kunnen verschillen. Je bent uiteraard welkom om je bestelling te retourneren en opnieuw te bestellen met de aangepaste korting.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten bij BLAINE?

Er geldt een gratis verzending bij een besteding van €100,- , bij een bestelling in Nederland.

Binnen Nederland bedragen de verzendkosten €5,95 voor bestellingen onder de €100. Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven.

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Als je voor 15:00 hebt besteld, zullen wij jouw pakket binnen 2 dagen verzenden.

We garanderen altijd dat je bestelling wordt verzonden, maar hebben helaas geen invloed op eventuele vertragingen bij de bezorgdienst.

In de meeste gevallen heb je je bestelling al de volgende dag in huis!

Wat zijn de verzendmethoden?

Wij verzenden onze pakketten met DHL.


Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code waarmee je je pakket kunt volgen van vertrek tot bezorging.

De Track & Trace-code ontvang je van ons na de eerste scan in het sorteercentrum van onze verzenddienst (DHL).

Ik wil mijn pakket afhalen in Nijmegen, is dat mogelijk?

Je kunt jouw bestelling bij ons afhalen in Nijmegen. Stuur ons een berichtje via Instagram DM of stuur een mail naar support@blaineofficial.nl om een afspraak te maken om jouw bestelling op te halen. Let op: je hoeft geen online bestelling te doen – je kunt gewoon bij ons in het magazijn afrekenen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via support@blaineofficial.nl – als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het adres voor je aanpassen.


Is het pakket al onderweg? Dan wordt het meestal automatisch teruggestuurd naar ons. Neem in dat geval ook contact met ons op, dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Retourneren & ruilen

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?

Is je bestelling niet wat je ervan had gedacht? Jammer, maar geen probleem!

Je kunt je bestelling of product binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren, mits het voldoet aan de retourvoorwaarden. Let op: sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Ruilen of retourneren kan snel en gemakkelijk door de volgende stappen te volgen: 

  1. Stuur ons een e-mail op retour@blaineofficial.nl. Je zult van ons binnen 3 tot 5 dagen een reactie ontvangen met retourinstructies.
  2. Je ontvangt van ons een retourformulier via de mail. Vul dit formulier zo duidelijk mogelijk in en voeg deze bij je retourpakket.
  3. Je ontvangt van ons een retourlabel via de mail. Plak deze op het pakket en lever je pakket binnen 14 dagen na ontvangst in bij DHL. 
  4. Nadat we je retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we je retourzending binnen 14 dagen. 

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij anders afgesproken of bij een defect product. Het is ook mogelijk om de retour gratis bij ons in Nijmegen af te geven. Neem hiervoor ook contact op met ons via retour@blaineofficial.nl.

Hoe ruil ik mijn bestelling?

Wil je een ander artikel? De snelste manier is retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Zodra je retour is goedgekeurd, ontvang je je geld terug.

Je mag je bestelling binnen 14 dagen ook gratis fysiek omruilen bij ons in Nijmegen, mits de bestelling voldoet aan de retourvoorwaarden. Neem hiervoor contact met ons op via retour@blaineofficial.nl.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Retourneer je item in originele, ongewassen en ongedragen staat.
  • Let op: na het wassen vervalt de garantie.
  • Stuur je retour altijd terug in de originele verpakking.
  • We geven geen garantie op studs, glitters, steentjes of pailletten.
  • Kleding met make-upvlekken kunnen we helaas niet accepteren.
  • Jij bent verantwoordelijk voor een nette en veilige terugzending van je retour.
  • Sieraden, lingerie en badkleding kunnen we vanwege hygiëne niet terugnemen.

Mag ik twee verschillende bestellingen samen retourneren?

Dat is geen probleem, zolang beide bestellingen binnen de retourtermijn vallen kun je items uit meerdere bestellingen samen retourneren. Zorg ervoor dat er voor iedere bestelling het retourformulier in het pakket zit.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na ontvangst en goedkeuring van je retour wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort. Let op: houd rekening met verwerkingstijd bij je bank of creditcardmaatschappij.

Heb je na 14 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op via retour@blaineofficial.nl

Klachten

Mijn product is verkeerd/beschadigd/ontbreekt geleverd, wat moet ik doen?

Wat vervelend, dat is niet de bedoeling! Excuses voor het ongemak.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar support@blaineofficial.nl.

We nemen binnen 3-5 werkdagen contact met je op voor een passende oplossing.

Let op: Stuur het item nog niet retour, want we kunnen de verzendkosten achteraf niet vergoeden.

Er is een verkeerd bedrag teruggestort, wat moet ik doen?

Excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een e-mail naar support@blaineofficial.nl en wij zullen direct uitzoeken wat er mis is gegaan. Vergeet niet je ordernummer mee te sturen en te vermelden welk bedrag je mist!